2018. november 4., vasárnap

Cseresznyéskerti RÉPAKRÉM


Tudom, elsőre kevés ember lesz lelkes a répakrém hallatán, viszont ha hisztek nekem eddig még MINDENKINEK ízlett, legyen az gyerek, felnőtt, férfi :D 
Anyósomnál ettem először, azóta én is milliószor elkészítettem már, rém egyszerű, 4 hozzávaló kell csak hozzá. Ha van kedvetek próbáljátok ki, saját ízlés szerint elkészítve ;) 

Hozzávalók:
sárgarépa
Karaván füstölt sajt
fokhagyma
majonéz



Elkészítés:
A répát és a sajtot lereszeljük, hozzányomjuk a fokhagymát és kis majonézt. Az arányok nálam a répa kb. kétharmada a sajt, azaz mondjuk 1 kilo répához olyan 60 dkg sajt, 4-5 gerezd fokhagyma és egy kis majonéz. De az állagáról már látod, hogy mennyi majonéz kell, nem sok, mert a sajt miatt lesz kenhető az egész. A fokhagyma is ízlés dolga. 1 kilo répából azért sok lesz, szerintem érdemes a felével kezdeni, mert azért a füstölt sajt se olcsó, de fontos, hogy karaván legyen. ;)

A képet nagyobbik lánykám dekorálta, szerinte a narancssárga tök mécses jól mutat a répakrém mellett, a kis virágokról már nem is beszélve. Hát legyen. ;) A paradicsom és a paprika még mindig saját szüret, hála az új üvegházunknak. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése