2020. november 17., kedd

Kell egy kis áram/tea/kávé szünet

Korlátozódnak kapcsolódási lehetőségeink, szürkül az idő, jön a hideg, sok a meló, nyakunkon az ünnep. Amikor azt látom, hogy merülnek az energiáim, akkor tudatosan próbálok olyan pillanatokat, még jobb, ha perceket szerezni amikor legalább egy picit töltődhetek. 

Ma kisütött a nap, amire nem volt már napok óta példa, egy szuper jó fejlesztési folyamatot zártam a melóban, és az én drága férjem meglepett a MOZAIK kávézóból egy isteni pudingos csigával. Fogtam magam kiültem egy csésze forró teával és szerintem 3 perc alatt elpusztítottam olyan isteni finom volt. Adtam még 2 percet a teának, aztán mentem a következő online értekezletre. 

Kérlek figyeljetek, ha kell lassítsatok, és adjatok 5 percet magatoknak TI is. ;) 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése