2019. július 15., hétfő

Izland

Elfek, Trollok, Tündérek? Azt hiszem majd egy hétig én is biztos voltam benne, hogy léteznek. Újabb bakancslistás utazáson vagyunk túl már pár hete, de még mindig a hatása alatt vagyok. Örülök, hogy végül nyáron néztük meg ezt a csodavilágot, fürödtünk forró patakban, felmentünk egy gleccser tetejére (mindenkinek ajánlom Veronékat! Ice Explorers ) utaztunk kb. 1500 kilométert, és persze hoztunk haza fekete homokot. Igen, tényleg dundik az Izlandi lovak, és nem, nem megy le a nap éjfélkor sem. Este 10 órakor simán szikrázó napsütésben sétálgattunk. Egyszer sem esett, az esőkabát csak a vízesés mögött kellett, csodálatos időnk volt, szebbet, jobbat nem is kívánhattam volna. Köszönet a férjemnek, hogy bízott bennem ezt is meg tudom szervezni. Nem vagyok profi fotós, de próbáltam kiválogatni nektek pár számomra gyönyörűséget egy albumba. Jó nézelődést! 


































Jó kis hazai fasirt:
































 Black Beach:



















































 Ne térj le a kijelölt útról :D 













 Bizony, ebben fürödtünk;) 





























 Friss házasok:












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése