2019. május 5., vasárnap

Keukenhof

Ha már anyák napja, ezzel a tulipánkertes albummal kedveskedek nektek.  Hihetetlen milyen mérnöki pontossággal tervezik meg minden évben a parkot, olyan magasra nőtt virágokat láttam, olyan színekben is pompázni amiket még soha. Majd derékig érő tulipánok, óriási jácintok. Az én kedvenceim a vegyes, színes ágyások voltak, ahol többféle növényt kevertek. Május végéig még nyitva, a gondos kivitelezésnek köszönhetően még akkor is csodálatos lesz, folyamatosan nyílnak a virágok. Turista van bőven, viszont kényelmesen körbejárható, azt hittem egy nap sem lesz rá elég, de nem így lett. Azon is meglepődtem, hogy ilyen óriási fák között is ültetnek, némely része olyan, mintha erdőben kirándulnánk. Aki a hagymások rajongója, vagy imádja a virágokat fényképezni, annak "életveszélyes" a közeg. 😂 (A tehenes/delfines képeket még a park előtt fotóztam a végtelen tulipánmezőkkel. Ha arra laknék jó sok virággal lehetne tele a ház. 60 szál tulipánt kb. 1500 forintért is megkaphatsz már. 🙃)



































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése