2017. június 8., csütörtök

Még 9

Még kilencet kell aludni, beleszámítva a ma estét. Mihez is? Hogy párom hazajöjjön a 6 hetes kiküldetéséből. Bátran kijelenthetem soha többet nem engedem el ilyen hosszú időre :D Szóval a hallgatásom oka részben az, hogy 3 gyerekkel totál egyedül 33 napja nem olyan egyszerű, pláne, hogy én balga simán szedd magad eprezek, meg szedd magad bodzázok, meg szedd magad meggyezek, meg szedd magad hársfázok, meg lekvárt főzök... részben pedig, hogy engem is utolért "konmari", csak a saját kihívásom 6 hétre terveztem. (non-stop türelmetlen vagyok, ez van)
Mindenesetre köszönöm, hogy ennyien itt vagytok, és várjatok az újabb bejegyzéseket.
Szó mi szó, úgy érzem pörgősebb életet élünk annál, hogy ez könnyen menjen. Nagy ház, költözködések, 3 gyerek, nem is folytatom. De igyekszem :) Szóval most csak szeretném megköszönni mindenkinek aki folyamatosan biztat, követ. Hamarosan jövök. Most megyek aludni, hogy mielőbb 8-asra váltson a számlálónk.
Küldök egy képet a kertünkből, valahogy ez most ide kívánkozik ;)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése