2017. június 19., hétfő

Apák napja

Elmondhatatlanul hiányzott nekünk "apa". Mindennap beszéltünk vele és én róla a gyerekekkel. Igyekeztem néha lejegyzetelni egy-egy édes mondatot a csajok szájából, amit aztán egy csokorba összegyűjtve legépeltem apának. Ugyan csak pár éve hallottam, hogy van apák napja, azt hiszem ez éppen megfelelő ajándék lett neki a hazaérkezésére. Egy-két kedvencemet hoztam most nektek:

Mi tetszik apában?

  • Minden
  • Az hogy nagyon szeretem
  • Olyan jó képű
  • A szeme

Mit szeret apa a legjobban?

  • Velünk lenni
  • Együtt lenni
  • Csócsálni minket

Mitől boldog apa?

  • Mert van 2 lánya
  • Anyától
  • Mert anya szép
  • Öcsitől

Honnan tudod hogy szeret?

  • J: Mindig azt mondja hogy nagyon szeretlek husi nyuszikám
  • L: Mert mindig azt mondja édes kis nyuszikám mennyire szeretlek

Mikor szomorú apa?

  • Most, mert nincs velünk


Nagyon szeretünk APA! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése