2020. május 1., péntek

Joghurt torta

Megmondom őszintén nálunk nem lepi el friss házi kenyér illat a konyhát, de azért a dekák mégis mintha kúsznának felfelé. :D
Már gyerekként is sokszor elkészítettem ezt az elronthatatlan joghurt tortát, ha van 2x5 percetek szerintem ti is próbáljátok ki, ennyi idő éppen elég is rá! ;)
Egyszerű, nagyon finom, könnyű kis desszert, ami ugyan a nyár nagy kedvence nálam, de amikor megkapjuk a friss joghurt szállítmányt Enídéktől Kékkútról (Levendula Porta) muszáj egy tortát bekevernem belőle.

A recept:
Az első 5 percben összekeverem az alábbi hozzávalókat, és formába öntve hűtőbe teszem a masszát.
3 kis doboz joghurt (én mondjuk most 6 deciből csináltam, ehhez 1,5 zacsi zselatint tettem)
10 kanál cukor
2 cs. vaníliás cukor
1 cs. étkezési zselatin
ezeket összelangyosítom, és keverek még hozzá 2 csomag tejszínhabporból és 3 dl tejből készített habot. (lehet zacskós habtejszínből is)
A második 5 percet pedig arra használom, hogy gyümölcsöket szórjak a megdermedt torta tetejére, van amikor teszek rá zselatint, valamikor nem, bárhogy mennyei.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése