2018. június 29., péntek

Kiskert építés (2018)

Idén naná, hogy újraterveztem az egész kiskertet, már tudtam mit hogyan szeretnék. (Drága férjem megnyugatatására, ígérem jövőre nem kérek új ágyásokat! :D)
Amit szerettem volna, legyen üvegházam, legyenek normálisabb magaságyásaim, és ne álljanak az ágyások a gazban. Kapóra jött, hogy a ház melletti téglákat -ami egy használhatatlan teraszt adott ki- felszedtük, mert nagyszerűen fel tudtunk használni a kiskertemben.
Igen, volt amikor úgy éreztem sosem lesz kész, például amikor reggeltől estig csak üvegházat szereltünk közel 300 csavarból, és millió különböző elemből (egy IKEA tervező biztos sírna, ha meglátná a szerelési útmutatót :D), vagy amikor hetekig a kerti csap árkát kerülgettük, de megérte. Mindjárt mutatom mire jutottunk. Ja, kisfiam szerint a fűnyírója elengedhetetlen része az üvegház építésnek! :D








2 megjegyzés:

  1. Nincs kertem, de átérzem, mennyi munkával jár minden.
    Dicséret illeti a Férjed fáradságos munkáját is.
    De ilyen fiatal segítővel és az fűnyírójával könnyebben
    haladtatok, ugye? :)

    VálaszTörlés
  2. :D Mindenképpen! Köszönjük, tényleg nagyon sokat dolgoztunk vele.

    VálaszTörlés