2017. november 17., péntek

Karácsonyi hangolódás

Sokan szörnyülködnek, hogy már novemberben lépten-nyomon minden a karácsonyról szól, szerintem pedig minden nézőpont kérdése és mi választhatunk mikor mennyire engedjük be az otthonunkba a hangulatot. Én idén a díszítéssel még nem állok túl jól -valószínű ez a hétvégén azért sorra kerül, azon kívül viszont sok mindennel egészen jól. Ajándékok, listák (mert nekem mindig mindenről kell :D) bőven vannak már.
Szóval visszatérve a hangulatra, most mit csináljon az ember, ha ilyen csodálatos boltok előtt megy el nap mint nap, mint például a Nagyrét Virág (Hűvösvölgy legszebb és leggazdagabb árukészletével rendelkező nem is kicsi ékszerdoboz)? Hát minimum fényképezzen, és meséljen otthon a családnak az élményéről. A lányok elképedve nézték a képeket, majd tanakodni kezdtek, hogy milyen levelet írjanak a mikulásnak, hiszen a karácsonyi ajándékokat nem ő hozza, és oké, hogy sok finomságot, mogyorót, meg mandarint hoz, de hogy lehetne, hogy a karácsonyi ajándékokkal kapcsolatban is valamit írjanak? Jót mosolyogtam rajtuk, egyenlőre kíváncsi vagyok végül mit fundálnak ki és eljutunk-e a postaládáig. Az ötlet viszont nagyon kedves, a dolgozók, mint a mikulás segítői tényleg válaszolgatnak a levelekre. Még az is lehet, hogy én is írok egyet :D
Addig is, ha nem bánjátok a képeket, hangolódjunk egy kicsit!
























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése