2017. október 10., kedd

Piros Lábos Fesztivál

Tavaly Modeszta barátnőmnél figyeltem fel a Piros Lábos Fesztivál-ra (https://modest-home.blogspot.hu/2016/10/piros-labos-fesztival-red-pot-festival.html), tudtam, hogy ezt bizony idénre be kell vésni a naptárunkba. Sajnos nem tudtunk csak röpke két és fél órát szánni rá, de jövőre újra előjegyzésbe veszem mert bizony ennyi idő alatt nem lehet mindent jól szemügyre venni.  Régen voltam olyan fesztiválon ami ennyire megfogott, pedig rendszeresen járunk amikor csak tudunk Kapolcsra, Tihanyba, a Budai Várba, stb. épp mikor mit tudunk beidőzíteni a gyerekekkel. Itt Szigetmonostoron fantasztikus a hangulat, nincs még elviselhetetlen tömeg és gagyizda már bocsánat. Legalábbis kínai madárkát sehol nem láttam  Ellenben láttam saját termékeket kínáló helyi emberkéket, gyönyörű kézműves alkotásokat (persze, hogy elcsábultam), hangulatos portákat és udvarokat, hallgattam kellemes zenét, díszítettünk magunknak zsíros deszkát, ettem finom rétest, vásároltam egy kupac dísznövényt és naná hogy imádtam azt a rengeteg piros lábost, ami mindenhonnan rám kacsintott. (Nem hiszitek el, de a lábososnál a férjem választott először kis láboskát. No hiszen kell neki pörc készítéshez a túrós csuszája mellé  - mi csajok többnyire édesen esszük.) Szó mi szó, ajánlom mindenkinek jövőre, kedvcsinálónak pedig azért igyekeztem párat kattintani 


































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése