2017. április 4., kedd

Belgium 2 hátizsákkal

Március végén Belgiumban jártunk. Először csak Brugge volt a cél, aztán rájöttem mennyit fogok én Belgiumba járni? Főleg hogy annyi, de annyi mindenhova szeretnék még eljutni. Így aztán kicsit módosítottunk, Brüsszel, Gent és Brugge utcáit jártuk végig. Mindösszesen 2 hátizsákkal mentünk, az egyikben volt az összes motyónk amit férjem vitt, a másik pakkot 6 hónapos kisbabánkat én vittem kendőcskében hol elöl, hol háton. :D Repülőztünk, vonatoztunk, rengeteget sétáltunk, természetesen ettünk waffelt, sültkrumplit, sajtokat, nem kis mennyiségű csokit és söröket is kóstoltunk. Brüsszel nem hagyott bennem mély nyomokat, de Gent és Brugge hihetetlen helyek. Amikor az ember elmegy külföldre és lát egy aranyos utcát csini házakkal rögtön lefotózza, de amikor a város összes utcája ilyen, akkor bajban lehet. Legalábbis én így jártam. Mintha csak egy filmforgatáson lettünk volna, visszarepültünk a középkorba, csak a régi ház oldalán lévő felirat - McDonalds- jelezte hogy hányat írunk. :) Mindenhol macskakő, és rabul ejtő hangulat. Bocsánat, nem tudtam kevesebb képet csatolni hiába válogattam. És akkor még a házak mellett ott a sok nárcisz, a közpark tele hunyorral, jaj, elvesztem.  Mázlisták voltunk az idővel, gyönyörű napsütés kísért minket végig és még nem lepte el a városokat a millió turista. Szeretünk a hétköznapi életbe belekóstolni, amikor látni, hogy mindenki mindenhova biciklivel megy vagy csak bolhapiacot tartanak a csatorna mellett.  Azért hogy legyen majd mit mesélni az unokáknak: 3. nap ellopták a pénztárcánkat benne a saját és kisfiam igazolványával. Így utolsó napunkat a nagykövetségen töltöttük, szerencsére némi rohanással elértük a repülőt. (Azt is megtanultuk, hogy bizony nem elég a buszmegállóban állni, integetni is kell a sofőrnek, hogy megálljon ;)) Hiába körülöttünk mindig zajlik az élet :D
Az utolsó képre becsempésztem nektek kis drágámat ;)










































































































































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése