2017. január 7., szombat

Párnák

Régóta szerettem volna téli kötött párnahuzatokat varrni. Fel is halmoztam egy csomó anyagot hozzá többnyire dédikénktől, úgymint régi függöny, szoknya, pulóverek. Persze a párom furcsán nézett rám mikor nekivágtam, de nekem tetszenek. :) És könnyebben ment mint gondoltam! Még nincs teljesen kész, még nem döntöttem el a barna csillagokat melyik párnára öltöm fel, de azért gondoltam megmutatom. Egyetlen kakukktojás a piros mintás párna, a családból való, aprólékos kézzel felvarrt mintával. Nagyon szeretem. Tegnap végre volt időm elolvasni egy december közepi újságomat is. (Kissé újság mániás vagyok egyébként :D) És ha még talál az ember mellé két megmaradt szaloncukrot, hát akkor kerek a világ.

innen indultunk...

...tádááám... :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése